SZKOLENIE

Doradca ds. Sprzedaży Telefonicznej

Doradca ds. Sprzedaży Telefonicznej

Rola Doradcy Telefonicznego w sprzedaży usług fotogaficznych jest kluczowa, ponieważ to on tworzy pierwsze wrażenie i wpływa na decyzję potencjalnych klientów.

Dobry Doradca powienien posiadać:
1. umiejętności komunikacyjne,
2. empatię,
3. zdolność do efetywnego prezentowania ofert.


Doradca powinien znać szczegóły każdego rodzaju usługi fotograficznej oferowanej przez firmę. Powinien być w stanie dokładnie opisać korzyści, które wynikają z wyboru danej usługi.

Tworzenie oferty skrojonej na miarę klienta to kluczowy element skutecznej sprzedaży. Doradca powinien potrafić zidentyfikować najważniejsze potrzeby klienta i dostosować pakiet usług, uwzględniając jego indywidualne preferencje.

Spółka Fotograficzna Prepublika zajmuję się Fotografią szkolną i przedszkolną od ponad 15 lat.

  • Siedziba firmy mieści się we Wrocławiu, przy ul. Obodrzyckiej 1A, w której realizowane są zadania z zakresu działań sprzedażowych oraz organizacyjnych – w tym rozliczeniowych.
  • Na co dzień współpracujemy z 20 Fotografami działającymi na terenie całej Polski. Każda z tych osób samodzielnie dojeżdża do klienta w promieniu 200 km.
  • Dział produkcyjny znajduje się w Kluczborku. To tam realizowana jest autorska obróbka zdjęć, druk oraz wysyłka.
  • Sesje zdjęciowe realizujemy na terenie całej Polski. Możemy dojechać do każdej szkoły i każdego przedszkola w kraju!
  • Dbamy o wizerunek własny oraz klienta. Bazujemy na rozbudowanej polityce prywatności oraz RODO. Tej kwestii nadajemy wysoki priorytet, aby klient czuł się bezpiecznie (ochrona wizerunku).

RYNEK

RYNKU PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE CAŁEJ POLSKI JEST DO POZYSKANIA


Rynek fotografii szkolnej odnosi się do specjalistycznego segmentu branży fotograficznej, który koncentruje się na tworzeniu zdjęć dla uczniów w szkołach i przedszkolach. Obejmuje to zarówno indywidualne portrety uczniów, jak i zdjęcia grupowe klasowe, a także zdjęcia z różnych wydarzeń szkolnych, takich jak
np. bal karnawałowy.

Firmy specjalizujące się w fotografii szkolnej często oferują pakiety zdjęć dla rodziców, które mogą zawierać różne formaty i ilości zdjęć. W wielu krajach jest to regularna praktyka, że co roku, lub co kilka lat, fotograf odwiedza szkołę, aby zrobić zdjęcia uczniom.

Rynek ten może być bardzo konkurencyjny, ponieważ wiele szkół zawiera umowy z konkretnymi fotografami lub firmami fotograficznymi na świadczenie tych usług w regularnych odstępach czasu. Podobnie sytuacja wygląda w przedszkolach.

NIEOGRANICZONY RYNEK!

Rynek fotografii szkolnej i przedszkolnej to:

Firma Prepublika sp. z o.o. współpracuje z 1 000 klientów oświatowych na terenie całej Polski.

16 województw, które przykładowo liczą:

śląskie: ponad 1 400 przedszkoli, przeszło 1 200 szkół podstawowych;

mazowieckie: ponad 2 000 przedszkoli, ok. 1 700 szkół podstawowych;

małopolskie: ok. 1 200 przedszkoli, szkół podstawowych jest powyżej 1 400.

NAJWIĘKSZA KONKRENCJA

SESJE ZDJĘCIOWE W SZKOLE



Sesje odbywają się w budynku szkoły lub w innym uzgodnionym miejscu. Dokładne terminy sesji ustalane są indywidualnie przez dział obsługi klienta. Podczas sesji wykonujemy zdjęcie klasowe oraz dla zadeklarowanych dzieci: portret, zdjęcie legitymacyjne i zdjęcia koleżeńskie – wyboru dokonujemy na podstawie otrzymanego plakatu, który dociera do szkoły zarówno w formie fizycznej jak i elektronicznej (aby móc go np. umieścić na stronie internetowej szkoły).

Warto pamiętać, że odpowiedzialność za przestrzeganie praw dzieci w kontekście ich wizerunku spoczywa zarówno na szkołach, jak i na firmach fotograficznych oraz na rodzicach. Wszyscy zaangażowani powinni działać w najlepszym interesie dziecka i przestrzegać obowiązujących przepisów prawnych.

JAK ZAMÓWIĆ ZDJĘCIA I DOKONAĆ PŁATNOŚCI?

Przygotowane zdjęcia w formie wydruków przekazujemy do Sekretariatu Szkoły w formie gotowych pakietów wydruków celem rozdysponowania ich wśród rodziców przez Wychowawców klas. Tam też dokonywana jest płatność za zamówione pozycje. W zależności od polityki szkoły rozliczenie z Firmą następuje po zebraniu środków ze wszystkich klas przez Radę Rodziców czy Dyrektora jednostki, następnie przekazanie jej przedstawicielowi Firmy (dział rozliczeń).

JAKI JEST CZAS REALIZACJI?

Dostarczenie zamówionych zdjęć następuje do 2 tygodni od dnia realizacji sesji fotograficznej w Szkole/Przedszkolu.

CO Z OCHRONĄ WIZERUNKU DZIECI I NAUCZYCIELI?

Ochrona wizerunku dzieci podczas sesji fotograficznej w szkole jest bardzo ważna. W Polsce, prawo chroni wizerunek osób, w tym dzieci, i wymaga zgody na jego publikację czy wykorzystanie w celach komercyjnych.

ZGODA RODZICÓW

Przed przeprowadzeniem sesji fotograficznej w szkole, organizatorzy zazwyczaj zbierają pisemną zgodę od rodziców lub opiekunów prawnych na wykonanie i wykorzystanie zdjęć ich dzieci. Bez takiej zgody zdjęcie danego dziecka nie powinno być robione ani publikowane.

CEL SESJI

Rodzice powinni być dokładnie poinformowani o celu sesji fotograficznej – czy zdjęcia mają być używane wyłącznie w albumie szkolnym, czy też w innych materiałach promocyjnych szkoły lub przez zewnętrzne firmy.

BEZPIECZEŃSTWO DANYCH

Szkoły i firmy fotograficzne powinny zapewnić ochronę danych osobowych i wizerunku dzieci, co oznacza odpowiednie przechowywanie, przetwarzanie i usuwanie zdjęć zgodnie z obowiązującymi przepisami.

OGRANICZENIE DOSTĘPU

Zdjęcia uczniów nie powinny być udostępniane w sposób otwarty w Internecie bez odpowiedniej zgody. Jeśli są udostępniane online (na przykład w galerii zdjęć szkolnych), powinny być odpowiednio zabezpieczone.

PRAWO DO WYCOFANIA ZGODY

Rodzice powinni mieć prawo do wycofania zgody na publikację wizerunku swojego dziecka w dowolnym momencie.


Warto pamiętać, że odpowiedzialność za przestrzeganie praw dzieci w kontekście ich wizerunku spoczywa zarówno na szkołach, jak i na firmach fotograficznych oraz na rodzicach. Wszyscy zaangażowani powinni działać w najlepszym interesie dziecka i przestrzegać obowiązujących przepisów prawnych.

JAK TO WYGLĄDA U NAS

Każda Placówka udziela firmie Prepublika zgody na wykonanie zdjęć zgodnie z obowiązującym RODO.

Są dwie najczęściej występujące opcje:

  1. Przedszkole jest administratorem, a my otrzymujemy zgodę na przetwarzanie danych.
  2. My jesteśmy administratorem danych, a rodzice podpisują indywidualne zgody na zdjęcia, wtedy obowiązkiem fotografa jest zabranie zgód (które Doradca wcześniej przesyła mailem jako wzór) i dostarczenie do firmy Prepublika (przy udziale szkoły/przedszkola).

CO NAS WYRÓŻNIA

Posiadamy 15-letnie doświadczenie na rynku usług fotografii szkolnej. Dzięki połączeniu umiejętności technicznych oraz poczuciu estetyki i piękna
tworzymy niepowtarzalne zdjęcia. Do naszych zadań podchodzimy z zaangażowaniem. Produkt finalny to historia pięknego dnia i emocje uwiecznione
naszym obiektywem.


gift-box

Upominki dla naszych Klientów
np. personel placówki może wykonać sobie zdjęcie gratis, a dzieci na­uczycieli otrzymują 50% upustu, rodzeństwo, które uczestniczy w se­sji, także otrzymuje 50% gratis;

yes-or-no

Wybór zdjęć
rodzice mogą wykupić całe komplety lub wybrać dowolne elementy – nie zmuszamy do zakupu wszystkich zdjęć;

defense

Ochrona wizerunku fotografowanych dzieci
niesprzedane zdjęcia odbieramy i w siedzibie firmy są niszczone; na życzenie placówki wy­stawiamy stosowane zaświadczenie;

mortarboard

Wartość edukacyjna
nasze zdjęcia są pakowane w teczki/albumy, które mają dodatkowo wartość edukacyjną;

eye-mask

Organizacja bali okolicznościowch
organizujemy bale jesienne, karnawałowe, wiosenne, a także bal Misia, Hawajski, z Clownem;

invitation

Współpraca
przekazujemy w ramach współpracy piękne laurki (na Dzień Babci i Dziadka, na Dzień Mamy i Taty);

photographer

Najlepsi fotografowie
nasi fotografowie potrafią pracować z dziećmi: są niebywale komu­nikatywni, potrafią rozśmieszyć nawet największego smutasa na świe­cie, na ich aparacie wylądowała biedronka a do przedszkola przycho­dzą we własnych śmiesznych kapciach.



Klienci w ramach współpracy otrzymuje szeroki wachlarz wyboru animacji.
Są to między innymi:

Spotkanie z Alpakami

Alpaki to zwierzęta, które ponoć zawsze się uśmiechają, są też wścibskie i zaczepne.

To zwierzęta bardzo inteligentne, dobrze odnajdują się w kontaktach z dziećmi. Spotkanie z nimi będzie szczególne, ale i edukacyjne. Łagodny charakter alpak świetnie wpływa na rozwój sfery emocjonalnej u dzieci.

Voucher na poligrafię

Voucher na poligrafię – na kwotę ok 2 000 zł.

Do wyboru:
– pakiet dyplomów,
– teczki personalizowane,
– listy gratulacyjne,
-podziękowania,
– gadżety marketingowe,
– projekt graficzny w pakiecie (teczki personalizowane).

Bale tematyczne

Organizujemy bale tematyczne, takie jak:

– Bal Karnawałowy
– Bal Misia
– Bal Jesienny
– Bal Choinkowy
– Bal Wiosenny

Pakiet materiałów

Do każdej szkoły lub przedszkola współpracującej z naszą firmą dostarczamy pakiet materiałów dotyczących wydarzeń.

Warto zobaczyć

KLIENT

Na początku należy wyraźnie podkreślić, że fotografowanie uczniów w żaden sposób nie jest zadaniem, które spoczywa na placówce oświatowej, aczkolwiek stanowi już wieloletnią i ugruntowaną szkolną tradycję.

Optymalnym rozwiązaniem, funkcjonującym w wielu szkołach jest to, że wyboru fotografa dokonuje Rada Rodziców. Zdjęcia są finansowane przez rodziców dzieci, w związku z czym to właśnie oni powinni decydować o wyborze fotografa. Rady Rodziców reprezentują ogół rodziców uczniów. Działają w oparciu o uchwalony regulamin swojej działalności, który powinien określać m.in. wewnętrzną strukturę i tryb pracy rady. Na tej podstawie Rada Rodziców może np. podjąć uchwałę w sprawie wyboru konkretnego fotografa, z którym zostanie zawarta umowa na wykonanie zdjęć uczniom. Mimo że nie ma takiego nakazu, warto aby rada rodziców zgromadziła więcej niż jedną ofertę.

Z uwagi na to, że zamawiającym zdjęcia w imieniu rodziców jest Rada Rodziców, to tylko ona jest władna zbierać od rodziców (dzieci) należności za sprzedane zdjęcia. Oczywiście członkowie Rady Rodziców nie muszą tego robić osobiście. Mogą w tym celu upoważnić dowolne osoby. Najczęściej będą nimi wychowawcy
klasy, którzy wykonują ten obowiązek społecznie. Istotne jest to, aby przestrzegane były zasady zbierania i rozliczania tych osób z zebranych pieniędzy oraz sprzedanych zdjęć. Osoby te kwitują odbiór należności w imieniu Rady Rodziców.

W przypadku sesji organizowanych przez placówki edukacyjne (szkoły, przedszkola) zasady udzielania zgód na wykonanie zdjęć dziecka mogą ulec zmianie z uwagi na utrwalone zwyczaje. Zgodnie z wieloletnią praktyką sesje szkolne organizowane są za zgodą placówki, a często przy współpracy z nią. Częstokroć opiekunowie
prawni udzielają na początku roku zgody na uczestnictwo przez dziecko w sesjach zdjęciowych organizowanych w placówce i zgody te nie są potem pobierane dla każdej kolejnej sesji.

Proces zamawiania sesji fotograficznych w szkole oraz sprzedaż zdjęć zazwyczaj przebiega w następujących krokach:


Decyzja o sesji
Dyrekcja szkoły, Rada Rodziców lub inny odpowiedzialny organ podejmuje decyzję o przeprowadzeniu sesji fotograficznej.

Wybór fotografa
Szkoła może poprosić kilka firm fotograficznych o przedstawienie ofert, z których wybiera najlepszą pod względem jakości i ceny.

Informacja dla rodziców
Przed sesją rodzice otrzymują informację o zbliżającej się sesji fotograficznej, jej celu (np. zdjęcia indywidualne, klasowe), cenie oraz możliwości zakupu zdjęć.

Przeprowadzenie sesji
W wyznaczonym dniu fotograf przybywa do szkoły i robi zdjęcia zgodnie z wcześniejszymi ustaleniami.

Podgląd i wybór zdjęć
Po sesji, rodzice mogą otrzymać możliwość wyboru konkretnych zdjęć z oferowanych wersji, zwłaszcza jeśli chodzi o zdjęcia indywidualne.

Zamówienie i płatność
Rodzice składają zamówienia na wybrane zdjęcia i dokonują opłaty. W niektórych przypadkach szkoła może pobierać opłatę z góry, jeszcze przed sesją. Opłata zbierana jest przez przedstawicieli grup i przekazywana do firmy fotograficznej.

Druk i dostawa zdjęć
Po otrzymaniu wszystkich zamówień, fotograf drukuje zdjęcia i dostarcza je do szkoły, skąd są one dystrybuowane do uczniów lub bezpośrednio do rodziców.

Dodatkowe zamówienia
W przypadku gdy rodzice chcieliby dokupić dodatkowe zdjęcia, oferowana jest możliwość dodatkowego zamówienia przez określony czas po sesji.

OFERTA + GIFTY DLA SZKÓŁ/PRZEDSZKOLI

Klient znajdzie u nas zarówno klasyczne portrety, jak i nowoczesne stylistyki dopasowane do obecnych trendów. Sesje zdjęciowe przeprowadzane są w przyjaznej atmosferze, przez profesjonalnych fotografów z doskonałą znajomością pracy z dziećmi. Nasze produkty wykonujemy z najwyższą starannością. Dzięki temu wśród innych wyróżniają się wyjątkowym stylem i doskonałą jakością.

W dziedzinie fotografii wykorzystujemy umiejętności w zakresie graficznej obróbki zdjęć, które łączymy z doświadczeniem naszych kreatywnych fotografów i pełnych pasji animatorów. Do pracy podchodzimy z zaangażowaniem tak, aby efekt finalny był wyjątkowym zapisem pięknego spotkania i emocji uwiecznionych naszym obiektywem.


Aby stworzyć skuteczny skrypt rozmowy sprzedażowej, należy dokładnie zrozumieć swoją ofertę, aby móc w pełni wykorzystać jej zalety w trakcie rozmowy.

Następnie warto zaplanować rozmowę, znać harmonogram sesji realizowanych zwykle w szkołach, przedszkolach.

Wybierając właściwe pytania i odpowiedzi, które pomogą klientowi dokonać pożądanej decyzji.

SZKOŁA

Najważniejsze wydarzenia w szkole zależą od kraju i kultury, ale jeśli mówimy o typowej polskiej szkole, to można wyróżnić kilka kluczowych momentów w ciągu roku szkolnego:

  • Rozpoczęcie roku szkolnego;
  • Pasowanie na ucznia;
  • Pierwszy dzień jesieni;
  • Dzień Chłopaka
  • 14 października Dzień Nauczyciela – święto wszystkich pracowników oświaty – w szkołach odbywają się różnego rodzaju uroczystości i akademie z tej okazji;
  • Halloween
  • Święto Niepodległości;
  • Andrzejki – choć to święto ludowe, w wielu szkołachorganizowane są zabawy andrzejkowe
  • Mikołajki;
  • Pierwszy dzień zimy;
  • Wigilia szkolna
  • Karnawał;
  • Dzień Babci i Dziadka;
  • Studniówki/komersy/półmetki
  • Studniówki/komersy/półmetki c.d.;
  • Walentynki;
  • Bale karnawałowe dla klas 0-3
  • Dzień Kobiet;
  • Pierwszy dzień wiosny;
  • Wielkanoc
  • Wiosna/Wielkanoc c.d.
  • Dzień Flagi;
  • Święto Konstytucji 3 Maja;
  • Dzień Matki;
  • Komunie Święte
  • Dzień Dziecka;
  • Zakończenie roku szkolnego

PRZEDSZKOLE

W przedszkolach również organizowane są różne wydarzenia, które mają na celu rozwijanie zainteresowań dzieci, integrowanie grupy oraz celebrowanie ważnych momentów w życiu społeczności przedszkolnej.

  • Adaptacja (początek roku przedszkolnego) – to czas, kiedy dzieci poznają nowe otoczenie, nauczycieli i rówieśników. Dla wielu z nich jest to pierwszy kontakt z placówką oświatową
  • Pasowanie na przedszkolaka – uroczystość, podczas której dzieci „oficjalnie” stają się przedszkolakami. Często związane jest to z małym przedstawieniem, czy pokazem.
  • Andrzejki – podobnie jak w szkołach, w przedszkolach dzieci uczestniczą w zabawach andrzejkowych, wróżbach czy tańcach.
  • Mikołajki (6 grudnia) – dzieci odwiedza Święty Mikołaj, który wręcza drobne upominki;
  • Jasełka – dzieci biorą udział w przedstawieniu opowiadającym historię narodzin Jezusa.
  • Dzień Babci i Dziadka (21 i 22 stycznia) – dzieci przygotowują przedstawienia, recytują wierszyki i śpiewają piosenki dla swoich dziadków;
  • Bale Karnawałowe
  • Walentynki (14 lutego) – dzieci uczą się o przyjaźni i często tworzą drobne upominki lub kartki dla rówieśników;
  • Bale Karnawałowe
  • Dzień Ziemi (22 kwietnia) – akcent na ekologię, dzieci uczą się dbać o środowisko, często sadzą rośliny czy uczestniczą w różnego rodzaju akcjach ekologicznych.
  • Dzień Dziecka (1 czerwca) – święto wszystkich dzieci, w przedszkolach zwykle obchodzone poprzez różne zabawy, gry i atrakcje;
  • Zakończenie roku przedszkolnego podobnie jak w szkołach, jest to czas podsumowań, wręczania dyplomów i przygotowań do wakacji.

W zależności od przedszkola, mogą to być dni poświęcone np. zwierzętom, zawodom, różnym krajom, itp.

Oczywiście, lista ta może być różna w zależności od przedszkola i jego tradycji oraz programu nauczania. Ważne jest, żeby te wydarzenia były dostosowane do wieku i potrzeb dzieci, a także by wspierały ich rozwój i integrowały grupę.

SPRZEDAŻ

Efektywna sprzedaż wymaga dobrego przygotowania. Klienta trzeba poznać, zanim przedstawi mu się jakąkolwiek propozycję. Jedna nietrafiona próba sprzedaży może raz na zawsze skutecznie zniechęcić do nas konsumenta. Dlatego zanim skontaktujemy się z klientem, należy zebrać na jego temat jak najwięcej
danych.

Podstawą efektywnej sprzedaży jest indywidualne traktowanie klienta, dlatego trzeba zapomnieć o segmentacji konsumentów ze względu na płeć, wiek czy miejsce zamieszania. To stanowczo za mało. Im więcej informacji o kliencie, tym lepiej. Dodatkowo – klient musi czuć się ważny dla firmy, musi mieć świadomość, że wpływa na decyzje firmy dotyczące produktów czy usług.

Dobrze zatem w tym kontekście pamiętać również o tym, że jako Doradca ds. Sprzedaży Telefonicznej masz możliwość przeprowadzenia badań, ankiet, zadania potencjalnym i obecnym klientom pytań na temat ich preferencji, produktów, z których korzystają, czy usług, które im proponujemy.

Warto skorzystać z takich narzędzi, a o zebrane informacje uzupełnić swoje bazy i korzystać z nich w przyszłości.

Po drugie – śledźmy poczynania naszych klientów w sieci. To ogromne źródło informacji o potrzebach konsumentów. Dzięki social mediom wiemy, czego poszukują nasi klienci, jakie mają oczekiwania, możemy też sprawdzić, co sądzą o produkcie lub usłudze, którą im zaproponowaliśmy.

Rozmawiajmy z naszym klientem o jego potrzebach, jeśli zauważymy, że przedstawia na forach czy w social mediach jakieś propozycje ulepszenia usługi czy produktu, z którego korzysta, a który my sprzedajemy – porozmawiajmy z nim o tym. Klient poczuje się doceniony, a możliwość rzeczywistego wpływu na rozwój produktów i usług przywiąże go do marki bardziej niż kolejny rabat.

ZASADY, KTÓRYMI SIĘ KIERUJEMY:

  • Bezustanne zabieganie o klienta i dbanie o zachowanie trwałej relacji.
  • Zacieśnianie więzi poprzez inicjowanie wspólnych przeżyć i emocji.
  • Wyświadczanie drobnych przysług.
  • Kreowanie rozwiązań i wprowadzanie nowości służących klientowi.
  • Analizowanie i wsłuchiwanie się w potrzeby klienta.

Otrzymasz od nas przykłady rozmów oraz skrypty.


PODSUMOWANIE

Do naszej grupy docelowej należą przedszkola i szkoły podstawowe. Ofertę przedstawiamy Pani Dyrektor, dzieci są uczestnikami sesji, zaś rodzice kupują zdjęcia. Tak więc trzeba nam „zadowolić” wszystkie trzy grupy: Pani Dyrektor ma być zadowolona ze współpracy (oferta, rodzaj giftu, jakość naszej pracy), dziecko (podejście fotografa, ładne zdjęcie), rodzic (ładne zdjęcie, dobra cena, super oferta, super pomysł na prezent, itp.)

Generalnie osobą podejmującą takie decyzje jest Pani Dyrektor. Pani Dyrektor może oddelegować do tego zadania innego pracownika. Zdarza się jednak i tak, że decyzję o sesjach zdjęciowych podejmuje Rada Rodziców i wówczas należy się kontaktować z przewodniczącym RR. Najlepiej podpisać/zawrzeć potwierdzenie sesji z osobą decyzyjną, bo może potem się okazać, że Pani Dyrektor o niczym nie wie, że nauczycielka zamówiła np. bal jesienny.

Dwa podstawowe pytania sprzedażowe to: która sesja jest jako pierwsza (jesienna, zimowa, mikołaj, z kalendarzem) i ile sesji zdjęciowych mają w ciągu roku zwykle. Dopiero wówczas możesz coś proponować. Najbardziej intratne sesje to te, które są pierwsze w ciągu roku, np. jesienna, zimowa, mikołajowa, na balu karnawałowym i na wiosnę z dyplomami dla absolwentów. W niektórych przedszkolach pierwsza sesja odbywa się dopiero na balu karnawałowym. Nie proponuj też sesji na siłę, np. kiedy P. Dyrektor mówi, że jesienną mają już niebawem i kolejną na mikołaja, a Ty chcesz coś zaproponować w listopadzie, bo nasza sesja się nie sprzeda. Te trzy sesje są dla nas najcenniejsze. Każda kolejna będzie traktowana z niechęcią
przez rodziców jako kolejne wydatkowanie pieniędzy.

Słuchaj co Ci powie Pani Dyrektor, w kwestii kolejnej potencjalnej sesji, lub wydarzenia (np. nie mam jeszcze pomysłu na karnawał). Czyli data kolejnego kontaktu powinna być ustawiona z miesięcznym wyprzedzeniem, np. karnawał jest w styczniu, zatem kontakt powinien być pod koniec listopada. Jeśli nie masz takich informacji, można co trzy-cztery miesiące odnawiać kontakt.

Jak najbardziej. Wówczas po pierwsze wchodzimy w zakres innych (lepszych) giftów dla przedszkola, ale i dla Ciebie. Ponieważ Twój system motywacyjny gratyfikuje Cię za każdą drugą i trzecią umowę, na kolejne lata.

Jeśli Panie Nauczycielki wspierają nas podczas sesji zdjęciowej (ustawiają dzieci „w wężyk”, sprawdzą czy buzia i ubranko jest czyste, dzieci nie płaczą), to fotograf szybko wykona potrzebne ujęcia. Mniej więcej jedno dziecko fotografujemy 1 minutę, zatem całe przedszkole, które liczy 100 dzieci, maksymalnie 2 godziny. Nie popędzamy dzieci, fotograf ma czas na zagadanie dziecka, przywita się z dziećmi, pokaże aparat, powie
po co przyjechał. Nasi fotografowie mają dobre podejście do dzieci. Dodatkowo, to co nas wyróżnia, to specyficzne kapcie i opaska z biedronką na obiektywie aparatu.

W zasadzie tak, ale tylko za cały komplet z 55 zł na 50 zł. Jeśli rodzic chce kupić pojedyncze zdjęcia, wówczas obowiązuje cena katalogowa zdjęcia.

Wykonywane przez nas zdjęcia są tylko i wyłącznie do użytku rodziców. Jeśli rodzic nie kupi zdjęć, wracają one do naszej siedziby i tutaj są niszczone. Jeśli Pani Dyrektor sobie życzy, wystawiamy zaświadczenie o niewykorzystywaniu wizerunku dziecka, w którym informujemy, że przetwarzanie danych osobowych (fotografia przedszkolna) realizowane jest tylko dla potrzeb niezbędnych do realizacji gotowych zdjęć zamówionych przez Przedszkole; Pliki cyfrowe przechowywane są tylko do końca roku szkolnego w celu wykonania ewentualnych dodatkowych zamówień przez Przedszkole, a następnie usuwane; Gotowe zdjęcia, które nie zostały kupione przez rodziców są automatycznie niszczone po dostarczeniu ich do firmy.

Zdjęcia są z placówki odbierane przez Kuriera (lub wytypowanego pracownika firmy). W siedzibie firmy są niszczone. Nie wykorzystujemy zdjęć do żadnych celów, tym bardziej marketingowych.

Nie, ceny poszczególnych zdjęć są podawane wraz z ofertą sesji. Rodzice mogą kupić wybrane przez siebie zdjęcia. Pozostałe, wracają do firmy i tutaj są niszczone.

Tak, dwa razy: pierwszy na dwa tygodnie przed sesją i drugi raz na dwa dni przed sesją (oczywiście w zależności od okresu). Po wykonaniu sesji do dwóch tygodni maksymalnie nadsyłamy zdjęcia/inny rodzaj produktu.

Dystrybucja zdjęć leży w gestii oddelegowanych przez Panią Dyrektor nauczycieli lub innej osoby (np. Pani Intendentka).

Aktualnie w przedszkolach i szkołach (SP) wykonujemy sesje na ryzyko, tj. wszystkie dzieci uczestniczą w sesji, a rodzice po obejrzeniu takiego kompletu decydują, które zdjęcia kupią.

Jeżeli zdarzy się, że w danej placówce Pani dyrektor wybierze formę „na plakat”, to do placówki wysyłamy plakat z ofertą zdjęć (pojedyncze zdjęcia, np.; koleżeńskie, portret, grupowe, skarbonka), uczniowie/dzieci i ich rodzice oglądają i decydują, kiedy przyjeżdża fotograf do placówki do sesji podchodzą tylko te dzieci, które deklarowały chęć uczestnictwa.

Fotograf przekazuje zdjęcia na produkcję. Wykonywane są odbitki i pakowane komplety, następnie kurier dostarcza do placówki paczkę gdzie dołączone są dokumenty związane z rozliczeniem. Po około trzech tygodniach z placówką kontaktuje się nasz pracownik. Placówka oświatowa może rozliczyć się z nami na kilka sposobów:

  1. ustalenia telefoniczne z konsultantem, który na podstawie danych z placówki ustala kwotę do zapłaty (różnica pomiędzy ilością wysłanych kompletów a ilością niesprzedanych kompletów/zdjęć), przekazuje wytyczne do przelewu i w jakim terminie przyjedzie kurier po zwroty (koszty wysyłki zwrotnej ponosimy my). Należną kwotę za zdjęcia można przesłać na nasze konto albo z konta przedszkola lub przekazem pocztowym.
  2. na życzenie placówki wysyłamy naszego pracownika na tzw rozliczenie osobiste, który rozliczy placówkę i odbierze ewentualne zwroty.

Panie same podczas zdjęć informują fotografa o ilości rodzeństw w przedszkolu. Czasami nie ma potrzeby robienia takiej ulgi, ponieważ rodzic decyduje, że rodzeństwo staje razem na jednym zdjęciu i wykonany ma jeden seryjny komplet taki jak pozostałe dzieci i w tej samej cenie. Ulga dotyczy sytuacji gdzie jest rodzeństwo, ale każde dziecko ma wykonany komplet osobno.

Dla nas nie ma znaczenia ile dzieci bawi się na balu. Dwie tury na balu i więcej są dodatkowym atutem naszej oferty. W ramach wyjaśnienia: 2 tury na balu polegają na tym, że najpierw fotograf i wodzirej od rana zajmują się dziećmi młodszymi, a później od południa robią to samo z dziećmi starszymi. Czyli jeżeli odbędzie się 1 tura to sprawniej skończą pracę, a wykonają tyle samo zdjęć.

  1. Przedszkola – gratis dla całej jednostki za możliwość fotografowania całej jednostki w dniu balu.
  2. Szkoły Podstawowe – klasy 0-3 gratis za zdjęcia w dniu balu.

    Nie organizujemy sesji karnawałowych dla klas 4-8 w dniu balu – klient może skorzystać z darmowego balu dla klas 4-8, ale sesja musi odbyć się w innym terminie. W dowolnym momencie, organizowana jest wówczas sesja na zapis z plakatu, pod warunkiem, że firma konkurencyjna nie wykonała wcześniej takiej samej sesji.

Pani dyrektor otrzymuje Pani drogą animacją o wartości 1000 zł brutto.
Oraz rabat od 5%-20%, w zależności od ustaleń.

3 dni robocze po przesłaniu umowy od konsultanta.

Klient w standardzie otrzymuje 20% rabatu od sprzedaży zdjęć. Może go wymienić, w przypadku Przedszkola:

  • na rabat 10% + dyplomy pasowania na przedszkolaka lub dyplom Absolwenta;
  • na Animację: w zależności od rejonu: warsztaty mydlarskie, spotkanie z Mikołajem, animatora na bal karnawałowy, animatora na bal z okazji Dnia Dziecka, spotkanie z Alpakami, Bal jesieni, Bal Przedszkolaka, itd.

    W przypadku Szkoły:
  • na rabat 10% i pakiet poligraficzny (w zał.);
  • na rabat 10% i dyplomy pasowania na Ucznia bądź Dyplom Absolwenta;
  • na 10% rabatu i kalendarze nauczycielskie dla całej kadry;
  • oraz indywidulane potrzeby: banery reklamowe, materiały.